"My best teacher was who taught me how to think, not thoughts."

If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants. Isaac Newton, Letter to Robert Hooke, February 5, 1675

"My best teacher was who taught me how to think, not thoughts."

If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants. Isaac Newton, Letter to Robert Hooke, February 5, 1675

لیست مقالات من ...

با سلام خدمت دوستان گرامی  

لیست برخی از مقالاتی رو که نوشتم براتون میذارم امیدوارم مشکلی رو حل کنه : 

 

۱ - ده نکته مفید برای مدیران IT  

۲ - نقش یک «اساس نامه امنیتی» در سازمان شما 

۳ - الفبای مدیریت فناوری اطلاعات - ده مسئولیت اصلی مدیر فناوری اطلاعات

4 -  راه اندازی شبکه های بی سیم 

5 - مقدمه ای بر کارت های هوشمند ( قسمت اول) 

6 - مقدمه ای بر کارت های هوشمند (قسمت دوم) 

7 - توضیحاتی در رابطه با IP و Port 

8 - دسترسی در شبکه  

9 - State Management  در ASP.NET 2 ( بخش اول )  

10 - State Management  در ASP.NET 2 ( بخش دوم )   

11 - State Management  در ASP.NET 2 ( بخش سوم )    

12 - State Management  در ASP.NET 2 ( بخش چهارم )    

13 -  State Management  در ASP.NET 2 ( بخش پنجم )    

14 -  مقدمه ای بر شبکه خصوصی مجازی (VPN) 

چند مقاله در سایت آفتاب : 

برای دیدن مقالات اینجا کلیک کنید  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ففر یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.fariba9999.blogfa.com

سلام محمد حسین عزیز ، بابا ای ول !! وبلاگ به این ارزشمندی و پر باری و با محتوای علمی ، اونوقت بازم تو ناراضی هستی ؟ ! ناشکر نباش . کارت پیش خدا ارزش داره که انتشار علم کردی و اونارو برای خودت پنهان نکردی و بخل نورزیدی که دیگران ندونند و فقط تو بدونی . اینا همش ارزشه ، من وبلاگتو تو وبلاگم لینک میکنم . موفق و مؤید باشی . اگه زحمتی نیست هر روز به وبلاگ من یه سری بزن و تو قسمت نظرات یه احوال پرسی داشته باش و نیز یه اسم رمز برای خودت انتخاب کن . تا راحت با هم تبادل افکار داشته باشیم .

ففر یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ق.ظ

راستی یه پیشنهاد دارم ، اسم وبلاگتو یه چیزی بذار که مردم بدونن توش چی نوشته و تو چه زحمتی کشیدی ، مثلا اگه یکی دنبال مطالب و عناوین وبلاگ تو باشه ، اگه تو گوگل سرچ کنه ، نمیتونه پیداش کنه چون اسمش وبلاگ شخصیه ، خوب وبلاگ شخصی چی ؟ وبلاگ منم وبلاگ شخصیه و مال اداره و سازمانی نیست و مال شخص خودمه اما عنوانشو مشخص کردم که در باره چیه و اگه کسی تو گوگل سرچ کنه که دنبال دعا و قران میگرده ، مرورگر ها هدایتش میکنن به وبلاگ من که هم اسمش مشخصه و هم توضیح کوچیک زیرش ، اما تو حتی توضیح کوچیک زیرش هم یه بیت شعر اوردی که بازم از محتوای وبلاگ نشونی نمیده .
من وبلاگتو با نام مقالات مفید در باره IT لینک کردم
موفق باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد